فرمانده نیروی دریایی سپاه در چالوس:

بیگانگان باید از خلیج فارس بروند / دشمن عزت و اقتدار ایران را هدف قرار داده است

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید براینکه  بیگانان به دنبال برهم زدن آرامش در خلیج فارس هستند، گفت که خلیج فارس خانه ماست و بیگانگان باید از خلیج فارس بروند.
کد خبر: ۹۲۵۰۴۴۳
|
۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان امام رضا (ع)  نیروی دریایی سپاه در شهرستان چالوس با حضور سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران ظهر امروز افتتاح شد.

سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در آئین افتتاح این مرکز تخصصی درمانی با اشاره به اینکه خدمت به مردم از اولویت هاست، گفت:‌نیروی دریایی دارای پنج بیمارستان است و در حوزه سلامت مشغول خدمات رسانی به مردم می‌باشد.

سردار تنگسیری با اعلام اینکه بیمارستان امام رضا (ع) چالوس یکی از بیمارستان‌های  تخصصی نیروی دریایی است و با تجهیزات به روز در حوزه سلامت به مردم خدمات رسانی می‌کند، افزود: جذب جوانان متخصص بومی در دستور کار قرار  گیرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه به فعالیت‌های نیروی دریایی سپاه در بحران‌های سیل و کرونا پرداخت و یادآور شد:‌نیروی دریایی سپاه با راه اندازی بیمارستان‌های صحرایی در مناطق مختلف سیل زده و اعزام کادر درمانی در کنار مردم بود.

سردار تنگسیری در بخش دیگری از سخنان خود به اقتدار نیرو‌های مسلح در خلیج فارس اشاره کرد و گفت: ۲ هزار ۲۰۰ کیلومتر از مرز‌های آبی کشور توسط ارتش جمهوری اسلامی حراست می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تصریح براینکه اقتدار و اشراف نیرو‌های مسلح در منطقه خلیج فارس مثال زدنی است افزود:‌پیام ما برای  کشور‌های مسلمان حاشیه خلیج فارس صلح و دوستی است و با صلح و برادری میتوانیم امنیت را در منطقه برقرار کنیم.

سردار تنگسیری با تاکید براینکه  بیگانان به دنبال برهم زدن آرامش در خلیج فارس هستند، گفت که خلیج فارس خانه ماست و بیگانگان باید از خلیج فارس بروند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تصریح براینکه چه معنایی دارد که بیگانان در خلیج فارس حضور داشته باشند، اضافه کرد: وجود بیگانگان در منطقه هیچ معنی و مفهومی ندارند و باید از منطقه بروند.

سردار تنگسیری در بخش‌های پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه  دشمن امروز عزت و اقتدار ایران را مورد هدف قرار داده است، تاکید کرد:اقتدار وعزت ایران مرهون شهداست و امام راحل به ما این عزت و اقتدار را بخشید و اگر عزت ایران امروز تضعیف شود باید جوابگوی خون شهدا باشیم.

به گفته فرمانده نیروی دریایی سپاه لازمه اقتدار مردم هستند و رضایت مردم در حوزه خدمت رسانی از اولویت‌های نیروی دریایی سپاه است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها